2010. június 28., hétfő

6.fejezet

Egy esős nap sok mindenre jó(1.rész)
Másnap reggel megint Rob karjaiban ébredtem, úgy látszik ez már egy szokás lesz.Hallottam, hogy kinn esik az eső, de már világos van. Rob még az igazak álmát aludta, nem volt szívem felébreszteni.Úgy látom neki is betett, a jó magyar házipálinka...Óvatosan elkezdtem mocorogni, hogy lemehessek, de erre Robert még jobban magához szorított és nem kis meglepetésemre megszólalt.
- Ne menj, maradj még, kérlek- óvatosan felnéztem arcára, a szemei csukva vannak, nem tehetek mást, aludnom kell még.Fejm a mellkasára hajtottam, és aludtam tovább.
Amikor ismét felébredtem, akkor már Rob mosolygós, kócos fejével találtam szembe magam, amint egyik kezével könyököl, és engem bámul.
- Jó reggelt- köszöntem egy hatalmas ásítás közepette.
- Neked is csipkerózsika.
- Kösz, tudom, de nem én tehetek róla.-néztem rá mindentudóan.- Hát, tudod amikor le akartam menni, úgy- gyorsan az órára pillantottam ami 11:30-at mutatott- akkor te magadhoz húztál és azt mondtad, hogy:" Ne menj, maradj még kérlek.-mondtam neki egy gonosz mosoly kíséretében.
- Jó, te nyertél-adta meg magát mosolyogva.
- Mint mindig. Mi lenne ha meglepnénk Kellant??Tartozom neki egy bosszúval, amiért lekiscsajozott.Na benne vagy???
- Ki nem hagynám.
- Akkor gyere- ugrottam ki az ágyból,mire Robnak egy hatalmas mosoly terült el az arcán, ami most nem igazán érdekelt, az annál inkább, hogy még mindig az ágyban van.-Na gyere- nyújtottam oda neki a kezem, aminek az lett a vége, hogy ő húzott oda magához
- De cxsak akkor, ha ma láthatjuk azokat a ruhákat-suttogta a fülembe úgy, hogy foga szinte súrolta a fülcimpámat, amitől jóleső bizsergés futott végig rajtam.Úristen de hülye vagyok, hiszeb ő itt Robert Pattinson az istenért! Ezt, ezt ezt...nem lehet.nem érezhetek iránta semmit, mert a későbiekben fájni fog.De kölcsön kenyér vissza jár.
- Ha akarod-suttogtam érzéki hangon a fülébe, mire kezét megemelte de én gyorsabb voltam-És most gyere-kcsintottam rá.
- Ha szerencsénk van, akkor a fiúk együtt aludtak.Legalábbis remélem hogy kellan az egyikükkel aludt...
Molly szobájában egymás karjaiban Taylor és Nikki, valamint Cameron és Molly.Az első vendégszobában July és Alison.ÉS a harmadikban megtaláltam Kellant, amint szegény Jacksont a karjaiban tartja. Édes a bosszú. Amint végeztem a fénykpekkel, visszaindultam a szobámba Robbal az oldalamon.
Mindketten lezuhanyoztunk mahójd visszatérve a szobába Rob hasa hangosan megkordult.
- Lemegyek és főzök valamit, jó?
- Segíthetek?- kérdezte és bociszemeket meresztett rám amkinek nem udtam ellenálni.Na nem mintha amugy tudnék...
-Persze.te tudsz főzni?- nem nagyon tudom őt elképzelni a konyhában.
- Neem, de most majd megtanulok.-mondta, egy imádnivaló mosollyal.
-Akkor gyere, te kis konyhatündér.-elindultunk a konyhába, ahol nekiálltunk egy egyszerűbb, rántottának.Miközben főzöcskéztünk sokat nevettünk, de gondolkodtam is./Próbálkozni lehet/és ismét arra jutottam, hogy abban nincs semmi baj, ha elcsavarom a fejét, és vagy lesz belőle valami, vagy nem.Nem halok bele, élem a kis életemet tovább.Amint kész lett a tojás Rob elém rakta mint valami étteremben, ahol én vagyok a kritikus.Megkóstóltam és nagyon ízlett, valamit biztos tett bele, amíg kimentem a hagymáért.
- Na milyen?
-Őszintén?-kérdeztem tőle baljós hangal-egyszerűen fantasztikus, illyent még életembe nem ettem!!nagyon jó lett!!!-igaz hogy csak egy sima rántotta ,de mégis nagyon jó lett.Azért egy kis túlzás volt benne, de nem árt fényezni az egóját.
-Tényleg?
-Kóstold meg ha nem hiszed.-azzal a szájába raktam egy adagot, persze az ő villájával.
-Hmm... tényleg jó lett.-Erre csak a szememet forgattam
-Egoista-nah, pont én mondom, aki az előbb it fényezteti az egóját...
-Na gyere.-nyúlt a kezem után-kíváncsi vagyok már azokra a darabokra-és magával húzott, miközben elmentünk a többiek mellet gyorsan mintha megölelném a csajokat, odasuttogtam nekik a tervet, miszerinz mindenki felmegy egy külön kis divatbemutatóra.Amint felértünk a szobába bezártam az ajtót leültettem Robot az ágyra, és a szemébe néztemű
- Itt várj meg-huncut kis nevetés hagyta el a szám rákacsintottam, majd eltűntem a gardrobban.
komikat várom, és nagyon jól esik hogy írtok, mert amúgy nem folytatnám a blogot.Köszönöm.:D Holnap vagy legkésőbb holnap után jön a friss. Pux:Ash

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett!
    Bár sajnálom, hogy itt fejezted be, mert érdekel mi lesz a divatbemutatóval.
    Remélem holnap felrakod a feji kövi részét!


    Üdv.: Maya

    VálaszTörlés
  2. nagyon kíváncsi vagyok arra a divatbemutatóra :D
    várom a folytit

    VálaszTörlés
  3. szia!
    nagyon tetszik a törid
    várom a folytatást! érdekel Ashley mit tervelt ki:D

    puszi.ŁŁ.csillus.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó és sajátos a sztorid, Folytit gyorsan
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Na szuper Ash, nem én vagyok az első... :D Remélem sieccc azzal a részel mert hű a mostani nagyon állat lett... Ashley és a kacérkodásai az ujja köré csavarja Robot...
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó.
    Sies a folytatással.
    Pussy:Reni :)

    VálaszTörlés