2010. június 23., szerda

5.fejezet

Csajbuli


- Utcai ruhákban,estélyi,fürdőruha meg ilyenek.-mondanom se kell,a fürdőruha szóra Kellan arcán milyen perverz vigyor terült el.
- És mondhatunk majd véleményt, hogy hogyan áll a fürdőruha?-kérdezte még mindig azzal a letörölhetetlen perverz vigyorral.
- Hát persze, de most menjetek,ma tiétek Molly szobája,valamint a vendégszoba is.
- Miért, mi nem lehetünk itt? Ki nem hagynék egy párnacsatát.
- Hát pedig most muszály lesz.-Azzal az egy lendülettel kitoltam őket az ajtón.

Az este jól kezdődött, sokat dumáltunk meg minden.Már átöltöztünk, mindenkin egy rövidnadrág és egy pántos, vagy pántnélküli felső volt.Egyszer csak Nikki lekapta a felsőmet és elkezdett vele futkozni a szobában én meg utána, nem kellet sokat várni a többiek is követték a példánkat. Hiába,ami tapad, az ragad.És a hülyeség az ilyen. Sikítoztunk meg röhögtünk, ép eszűnek nem mondhatnám ezt a társaságot,dehát egyszer élünk,nem?Majd egyszer csak kinyílt az ajtó és a fiúk értetlen arckifejezésével találtuk szembe magunkat.
- Sikítást hallottunk...- kezdett bele Jackson de nem fejezte be, Kellan arcára meg már megint az a letörölhetetlen és idegesítő perverz mosoly.
- Ha nem gond ezt mi még itt befejeznénk.-azzal egyből Nikki után futottam, de valaki megdobott egy párnával.
-PÁRNACSATA!!!-visítottuk egyszerre és elkezdtük egymást csapkodni,még mindig a felsőink nélkül.


/Kellan szemszöge/



-
Milyen fotózás lesz?- kérdezte Molly.
-
Utcai ruhákban, estélyi, fürdőruhában meg ilyenek.-Hmmm, fürdőruha mii?
- És mondhatunk majd véleményt, hogy hogyan áll a fürdőruha?-kérdeztem, mire akaratom ellenére egyre perverzebb gondolataim lettek.
-Hát persze, de most menjetek ma este tiétek Molly szobája, valamint az egész vendégszoba is.
-Miért, mi nem lehetünk itt?Ki nem hagynék egy párnacsatát.-istenem ahogy a lányok párnacsatáznak...
-Hát pedig most muszály lesz-azzal Ashley kitolt minket az ajtón.

- Hé haver, ugye nem hagyjuk hogy kihagyjanak minket egy párnacsatás buliból-kérdezte Cameron.
-Hát persze hogy nem, csak meg kell várni a megfelelő időt és akkor nyitunk rájuk,amikor nem is számítanak rá.De addig is, kutassuk fel Molly szobáját.-Hátha van valami elrejtve Julyról,mert valami megfogott a csajban.De egyenlőre csak haverok vagyunk.Egyenlőre....Molly szobájába,egyből rávetettem magam a fehérneműs fiókjára,és... és be volt zárva, valamint a lakaton volt egy levél.

Kedves Kellan!

Gondoltam hagyok itt egy levelet,mivel úgy is tudtam hogy neked fog elsőként eszedbe jutni egy ilyen perverz ötlet.De szerencsére van egy kis eszem és még meg tudtam akadályozni, tehát nincs több próbálkozás

Puszi:
Molly

Öcsém, a kiscsaj túljárt az eszemen,na de nem baj, biztos ír naplót vagy valami.Odamentem Robhoz,aki mióta bejöttünk csak a plafont bámulja és elkezdtem kutakodni az éjjeli szekrény fiókjában.Semmi.Semmi felhasználható vagy valami,se kép se s..Hoppá! Ez a naplója,már ki akartam nyitni,amikor meghallottuk a lányok sikítását.Mint az őrültek rohantunk a csajokhoz,de amikor kinyitottuk az ajtót, akkor nem várt látvány fogadott.
- Sikítást hallottunk...-kezdte Jackson, de nem tudta befejezni.Hát mit nem mondjak, amikor egy szál melltaróban és egy nem sokat takaró rövidnadrágban vannak előttem...én se tudnék beszélni.
-Ha nem gond akkor ezt mi még itt befejeznénk.-mondta Ash, majd Nikki után ment.Hát nem semmi a kiscsaj,mégcsak nem is zavartatja magát.
-PÁRNACSATA!!!-áh, hogy tudtam én ezt előre.Na most már csak az a kérdés, hogy mit csináljunk mi.Ránéztem a fiúkra, akik még mindig mereven bámulták a csajokat.Az első kérdésem meg is oldódott mert a csajok elkezdtek felénk futni.
-Mindenki kapjon el egyet.-suttogtam oda nekik.

/Ashley szemszöge/


Elkezdtem menekülni Nikki elől,ki akartam futni az ajtón a fiúk között, de Rob ölbe kapott és elkezdett futni velem az ágyhoz, ledobott és elkezdett csikizni.Akárhányszor próbáltam felülni, mindig visszanyomott, pedig már a könnyeim folytak.
-Neee, Rob lééccii!Hagyd abba!!!
-Mert mi lesz??
-Ez!!!-kihasználtam hogy nem figyel annyira, belegyűrtem a takaróba és kezdtem el csikizni.A többiek is ugyanúgy,már a fiúkat csikizték.
-Engedj el!-mondta Rob.
-Könyörgj!- két oldalt a feje mellé tettem a kezem és huncutul rámosolyogtam.Ajkai egyre közelebb kerültek hozzám,majd mint akik valami rosszat tettek szétrebbentünk, mert Alison felsikított.Gyorsan odaszaladtam hozzá,mert aggódtam érte, de inkább csak ürügyet kerestem, hogy elmehessek Rob közeléből.Elsem hiszem,majdnem lesmároltam Robert Pattinsont,mekkora hülye vagyok.
- Minden rendben?-kérdeztem Alis-től aki mellet még ott térdelt Jackson is.
- Persze csak megijedtem, mert azt hittem hogy egy pók mászik Jackson vállán-istenem ennyitől megijedni-Felelsz vagy mersz?
- Nekem jó.Nektek?-kérdeztem a többiek felé fordulva.Mindenki egyetértően bólogatott.


Leültünk egy nagy körbe velem szembe Rob, mellette Alison,Jackson,Nikki,Taylor,July,Kellan, Molly,Cameron, és én.Neki akartunk állni amikor csengettek.
- A pizza.Valaki segít felhozni?
- Majd én segítek-mondta Robert.Remek.De nem baj, mintha mi sem történt volna.Sőt,még segítek is neki.
- Köszi-mondtam neki mosolyogva, amint kiértünk az ajtón hozzátettem-de én is segítek neked.-azzal odanyújtottam neki egy fürdőnacit.Mivel elég értetlen képet vágott ezért gyorsan megmagyaráztam.
- Szükséged lesz rá, hidd el.Nálunk az a szokás, hogy ha nem hajtasz végre egy feladatot vagy nem válaszolsz,akkor zálogba kell adnod egy ruhadarabot.-mondtam majd kifizettük a pizzát és visszamentünk a többiekhez.-Majd megmondom, hogy elmentél WC-re-rákacsintottam,majd bementem a szobába.


A felelsz vagy mersz már az elején érdekes indult,Taylornak sztrptizelnie kellett. A fiúkról lassan lekerültek a pólók,mert nem csinálták meg a feladatokat.Aztán rám került a sor.Megint
- Felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Mi az elképzelésed az igaziról?
- Mi az elképzelésem az igaziról?-tettem fel újra a kérdést- Legyen kedves, és odafigyelő,ne legyen egy arogáns bunkó, vagy egy beképzelt egoista.A külső dolgok nem igazán számítanak,de azért adjon magára.És szerintem egyáltalán nem számít gyengeségnek, ha egy férfi sír.
-Oké.De mit szeretnél, hogy.. hogy szerezzen meg magának?
- Finoman adja tudtomra,hogy mit érez irántam,és hogy hódítson meg.Meg persze szerelemből,és ne az egyéb kis okokból.-most én pörgetek.Molly.
- Felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Oké.Szerinted is itt van már az ideje, hogy megnézzünk egy horror filmet?
- Igen.
-Oké emberek, gyerünk a TV elé.

Berakatam a filmet, mindenki ugyanúgy ült, annyi különbséggel,hogy most én Rob mellett ültem. Egyáltalán nem volt véres vagy ilyesmi, inkább olyan titokzatos,ijesztő.Egyre jobban kezdtem izgulni(nem tehetek róla,minden filmet teljesen átérzek) mikor hirtelen valami előugrott a bokorból, én meg a főszereplő csajjal együtt sikítottam,és ugrottam Rob nyakába.Persze mindenki szépen kiröhögött,még Robert is,de elkezdte simogatni a hátam. Így ment az egész este, míg szépen lassan mindenkit el nem nyomott az álom.


Nem lett valami jó a feji, de nem tűnik úgy,mintha ez valakit is izgatna.Nem szabom meg a komikat, de azért egy pár szó jól esne.Amikor van komi akkor mindig gyorsabban hozom a kövit.Tehát várom a komikat.Pux:Ash







3 megjegyzés:

  1. Kedves Ash... egyáltalán nem volt ismerős ez a mondat... Hiába,ami tapad, az ragad. Nagy lett az egész Molly levele. Hát az nagy volt és Kell gondolatai még jobbak. Arra a naplóra vissza fog térni még Kellan valamikor? :D
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nekem nagyon tetszett ez a fejezet is.
    Remélem hamar lesz friss!


    Üdv.: Maya

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett ez a feji is :D
    alig várom a folytit

    VálaszTörlés