2010. június 22., kedd

4. fejezet

Meglepetések


"Meglepetésünk van
" Csak ez visszhangzott a fejemben.Mindenki engem akar meglepni,de most komolyan?A csajok is meg a fiúk, bár a lányok meglepetésétől nem félek annyira, de a fiúk...hát nem valami bizalomgerjesztő,főleg ez a zene... Zene és meglepetés,zene és meglepetés meg az,a "ne már" istenem remélem nem a ruháimon kísérleteznek,vagy megtalálták a naplómat?!Na neeem azt neem.
-Hey fiúk! Lécci had menjek be!-könyörögtem,mert nem bírnám ki ha valamit megtalálnának,amit,amit jobb lenne ha inkább nem találnának meg.
-Fél perc!-Kellan. Nem tetszik ez nekem.Nos hát ha a ruháimat alakítják át akkor azért megkapják a magukét,a naplóm,nos abba kielemeztem őket,meg hát az magánügy,nincs semmi közük hozzá.Azért van egy jó oldala is ennek az egész meglepetésdinek.Ha nem a a ruháimat a naplómat,vagy az egyéb személyes cuccaimat piszkálják,akkor jól megleszünk,hiszen még csak alig pár órája vannak itt de már valamire készülnek.Mint a rossz gyerekek,ezen elnevettem magam mire Molly is odaért.
-Fiúk Molly is jöhet?
-Hát persze,eggyel több csodáló-mondta Kellan el-elfúló hangon.-Mindjárt kész!Add ide azt a hajcsatot!-hajcsat!!!Te jó ég,mire készülnek ezek?!Édes istenem mit tettem hogy ezt kell nekem átélnem?!
-Csukjátok be a szemeteket és forduljatok el!-ha ez az ára annak, hogy végre bejussak a szobámba,akkor rendben.
-Megvan.-kinyílt az ajtó és valaki( gondolom Kellan)befogta a szemünket,majd bevezetett minket a szobába,egy ajtócsukódást hallottam majd elngedte a szemünket és leültetett minket az ágyra.
-Most, hogy itt van a kedves zsűri,jöjjenek modelljeink!-azzal elindította a Sexy chicket.Kinyílt a gardrobom ajtaja amiben ott állt a4 srác az én ruháimba, sminkembe meg kellékeimbe.Egyszerre robbant ki belőlünk a röhögés,Kellan színpadiasan a szemét forgatta,de ő neki is nehezére estt visszafolytani a röhögést.A fiúk extra sexyn próbáltak mozogni,de a magassarkúban nem jártak sok sikerrel.
-Kérjük értékeljék a modelleket!
-Khm,hát nagyon sexy volt a bejövetel,valamint jól lettek összeválogatva a ruhák.Viszont, ne vegyétek sértésnek,de epillálhatnátok!és a smink is el van kenődve.Egyébként tökéletes.
-Molly?
-Ugyanezt tudnám mondani.De azért egy kérdésem lenne.Kellan Lutz.Magácska miért nincs beöltözve??-kérdezte tettetve a komolyt.
-Háát...khm...az úgy volt...
-Fiúk kérlek csináljatok vele valamit.-mondta Molly mint egy középkori királynő
-Áljj!-mondtam-Mielőtt elvinnék, megszabadna tudnom, hogy ezt miért csináltátok?-mert hogy ennek nem sok értelme volt,az biztos.
-Hát mert ha itt lakunk nálatok,akkor mi is hozunk egy kis áldozatot, és ami rátok vár azok után meg semmiség.
-Oh,értem.

A nap további részében nem csináltunk mást,mint pakoltunk.Nem volt nehéz,mert nagy a gardrobunk mindkettőnknek,de hát akkor is.Már csak 2 nagy dolog van hátra.
1.,Beavatni a barátnőimet
2.,Elintézni azt,hogy a szüleim előtt titokba maradjon ez az egész.
Miközben ezen gondolkodtam épp az ágyamat rendezgettem,ágynemű után kutatva, de mivel nem találtam eleget,gyorsan megfordultam,hogy átmenjek Mollyhoz,de szembe találtam magam Robbal, aki épp felém jött és így az ágyon kötöttünk ki röhögve, ő fölöttem én meg alatta.
-Jól vagy?-kérdezte mosolyogva.
-Persze.-mondtam én is még mindig mosolyogva.
-Igazából én csak azt akartam kérdezni,hogy segíthetek-e valamit?
-Háát,átmehetnél és megkérdezhetnéd az én drága hugicámat,hogy nem -e keveredtek hozzá az én ágyneműim.
-Oké.Gyere-kelt fel rólam és odanyújtotta a kezét.
-Kösz-mosolyogtam rá.


Hát az este elég furcsa döntést hoztak a fiúk.De hát fiúk,ki érti őket?Eldöntötték,hogy én alszok a franciaágyon, és majd cserélgetik hogy ki alszik velem.Először Rob alszik velem.Elmentem lezuhanyozni, épp törölköztem mikor kopogtak.
-Ash, telefon.Bevigyem?
-Kössz Taylor, de majd visszahívom.
-Hát te tudod.
Amikor kimentem,csak Rob volt a szobában,kicsit megbámult,és amikor végignéztem magamon akkor jöttem rá hogy egy igencsak rövid rövidnadrágban, és egy spagetti pántos felsőben vagyok.hát ha ennyire teccik neki a látvány, akkor játszunk egy kicsit.Lassan, kecsesen odamentem hozzá,lehajoltam,hogy egymagasságban legünk és közel hajoltam az arcához.
-Csukd be a szád vagy belerepül a bogár.-suttogtam neki, majd az álla alá nyúltam és óvatosan becsuktam a száját.
-Szabad a fürdő.-kacsintottam rá,majd kimentem az erkélyre.
Este mint egy anyuka én is és Molly is mindenkinek adtunk egy puszit,és lefeküdtünk aludni.Reggel Rob karjaiban ébredtem.Óvatosan felkeltem és lementem reggelit csinálni.



A többi nap,viszonylag unalmasan telt,már ha lehet ilyent mondani.Aztán eljött a nagy nap,megérkeztek a barátnőim.A kapuban vártam őket és amint megláttak a nyakamba ugrottak.
-Ashley!!!-ordítozták és majd kettétörtek úgy ölelgettek.
-Sziasztok-mondtam elfúló hangon.-Van egy meglepetésem.
-Télleg??És mi?
-Megígéritek, hogy nem fogtok kibukni?
-Nem.
-Jó, akkor gyertek be,majd ott megmutatom.
-Lányok, ő itt Rob,Kellan,Taylor,Jackson, és Cameron.-nem lepődtem meg azon hogy különösebb reakciót nem váltott ki a lányokból az,hogy a fiúk azok akik, mert hát nekünk az a szerény véleményünk,hogy ők is csak emberek semmi mások,éljék a kis életüket legyenek boldogok azt ÁMEN.
-Ahha.De most a mi ajándékunk jön. A bandának lesz egy fotózása!!!Valamint BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!-ordították,és elém raktak egy aranyos kiskutyát.
-Ez az enyém???
-Igen.
-Köszi köszi kösziiii!!!!!!-ugrottam a nyakukba,a fiúk meg csak röhögtek rajtam.
-Boldog szülinapot!-jöttek oda ők is sorba megöleltek és ők is adtak 1-1 puszit.Molly is egy ugyan olyan kiskutyát kapott mint én,csak feketét,én meg fehéret.
-Mi lesz a neve?-kérdezte Nikki
-Az enyémnek Lola.-mondtam és az én kicsi Lolám szemébe néztem és elkezdtem vakargatni a füle tövét,amit ha jól láttam nagyon teccet neki,mert a pici kis hátsó lábát elkezdte rázni.
-Az enyém Aliz lesz.

Az este kellems hangulatban telt.Jókat beszélgettünk,röhögtünk,meg minden.Anyuéknak szerencsére el kellett menniük valamiyen 2 hetes megbeszélésre,tehát nem volt gond. Épp arra készültem,hogy kitessékeljem a fiúkat a szobából,hogy elkezdődhessen a csajbuli,mikor Molly megszólalt.
-Milyen fotózás lesz?...


Hát remélem teccik,és bocsi a hibákért.Komikat várom. Puszi:
Ash



2 megjegyzés:

  1. Hű, non juó lett. Legfőképpen a fürdőszobás ;D Na az nagy volt. Röhögtem mint állat. Alig várom a kövi fejit.
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  2. Köszi.legalább neked teccik.Nem tom h kéne -e folytatnom

    Ash

    VálaszTörlés