2010. június 14., hétfő

1. fejezet

Újra itt


Valami féle irtrózatos pittyegésre keltem.Nem volt bajom a felkeléssel.. általában....De amikor este megnézel egymás után 3 horror filmet.Egyedül.Akkor nem nagyon megy a felkelés.
Nagy nehezen kinyitottam a szemeimet, és szó szerint lecsaptam az órámat, ami 03:15-öt mutatott.Na jah.Ezzel jár ha az ember költözik.Már megint.Ez egy elég furcsa történet.
Vagyok én. Egy tök átlagos csaj.Amerikában születtem 1990-ben. Ashley Smith a teljes nevem.Barna haj,barna szem.
Van egy ikertesóm, Molly.Két petéjű ikrek vagyunk.Barna haj, zöld szem.Nagyon tehetséges lány.Szerintem nagy jövő vár rá a színészetben.Jó fej.Bár régen jobb voltvele hülyülni.Most arra gyúr hogy színész legyen. Ezzel nincs semmi bajom,de akkor is.Szerencsére itt vannak nekem a barátnőim:Julie, Nikki és Alison. Elválaszthatatlanok vagyunk.Együtt járunk mindenhova, mindent megbeszélünk.Ruhák,cipők,titkok,pasiügyek...
Szóval most újra Magyarországra jöttünk.Ez úgy volt hogy Amerikában születtem, ott éltünk 10 évet.És mivel apu magyar ,ezért ide jöttünk egy kis időre.Majd amikor visszamentünk megismerkedtem a csajokkal.És azóta nem jártunk MO-n. Szép ország, és nyugalmas.Olyan mintha nyaralni jönnénk, csak hosszabb időre.
SZerencsésnek mondhatom magam mert "gazdagok" vagyunk.Nem tudom ez hogy nézhet ki a többi ember szemében, de szerintem nem vagyunk jobbak náluk, és ők se nálunk.Egy kis faluban szoktunk ilyenkor lenni.Amikor ide jövünk akkor mindig a helyi suliban tanulok.A barátnőim általában eljönnek velem,annak ellenére hogy egy faluban vagyunk,nagy házunk van.Bár egy kicsivel később jönnek mint mi.a mi barátságunkat az is összeköt minket, hogy van van egy közös bandánk.A Bad Girls.Elég idióta név, de nem az a lényeg.De ha jobban belegondolok, akkor illik ránk ez a név.Rosszkislányok.....


Nagy nehezen kiszedtem a kocsiból az összes bőröndömet és elkezdtem felvinni a szobám felé. Második emelet.Remek. 1 lépcső, 2 lépcső, 3 lépcső... és így tovább amíg igen igen már csak pár méter van hátra .Valyon a 19 éves Ashley Smith megtudja dönteni a világrekordot??? És igen SIKERŰŰŰLT!!!VILÁGREKORD!!!Nah szép, magamban beszélek.Na nem baj, ezen jót nevettem,ha valaki meglátna biztos totál hülyének nézne.

Lassan kipakoltam a csomagjaimat és kimentem az erkélyemre.Mire megjönnek a lányok alaposan ki kell takarítanom.Az a szerencse hogy nincs suli,mert akkor mekkora rendetlenség fogadná őket...

Nagyon elkalandozhattak a gondolataim, mert arra lettem figyelme, hogy Molly beszél hozzám.
-Ashley figyelsz te rám egyáltalán???-kérdezte idegesen.
-Bocs mégegyszer mit is mondtál?-kérdeztem, bár biztos voltam benne hogy valami lényegtelent.
-Azt hogy szerinte mit vegyek fel a bálra.
-Bálra?Hiszen még csak most érkeztünk meg, és te máris estélyibe bújsz?
-Ugyan 2 hét múlva lesz.De nincs egy jó ruhám úgyhogy egészen nyugodtan elkísérhetsz vásárolni!!!-mondta közben tapsikolt és ugrált. Nem is tűnik olyan rossz ötletnek.Zene, tánc, pia, srácok...
-Rendben.-amint kimondtam, már el is tűnt.Jó lesz a bál. Alig várom.Úgy érzem remek lesz az itt eltöltött idő.Vagy nem.....


Bocsi hogy rövidd lett de ez még csak az 1. feji.Szal lesz még hosszab is.Komikat lécci.kíváncsi vok a véleményetekre.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik;)
    Csak folytasd...non ügyi vagy:D
    Mikor jön a 2.fejezet?:O
    Alig várom;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. KÖszi nagyon jól esik, télleg, és amint tudom hozom a kövit

    VálaszTörlés