2010. június 15., kedd

2 fejezet

Vásárlás


Másnap reggel felkeltem gyorsan lezuhanyoztam, majd egy szál törölközőben visszatáncoltam a szobámba.Nem tudom miért, de olyan jó kedvem volt.Kiválasztottam egy rövid farmer nacit,és egy pánt nélküli fehér felsőt.Valamint egy sarut.
Mikor kiléptem az ajtómon Molly már ott toporgott.Egy miniszoknya, fekete spagetti pántos felső, és egy papucs.
-Na végre,indulhatunk?
-Persze!
Fél percen belül már a kocsiban ültünk és a plázába mentünk,hogy aztán kifoszthassunk minden üzletet.
Mire végeztünk már roskadásig voltunk szatyrokkal.Asszem szükségem lesz még egy gardrobra ...Ennyi ruhára nincs is szükségem 5 farmer, 2 szoknya,4 póló, 3 pántos és pántnélküli 1 convers, 2 magassarkú,3 cicanaci.Aztán még 4 estélyi, meg a fehérneműk. Kivittük a cuccainkat a kocsihoz, majd elmentünk egy kis kávézóba, ahol szinte már törzsvendégekként tekintenek ránk.
-Mit hozhatok?-kérdezte Zsófi aki fel sem nézett a papírjából egészen eddig.Amikor meglátott minket elkezdett sikítozni meg ugrálni.Majd úgy 5 perc múlva nagy nehezen meg tudott szólalni.
-Jajj csajok!!! Olyan régen láttalak titeket!MI újság?
-Semmi extra- mondtam lazán majd még egy fél órán keresztül beszélgettünk, mire eszébe jutott hogy dolgoznia kéne, és kihozta a rendelésünket.Beszéltem, beszéltem de mintha csak egy falnak dumálnék, Molly rám se bagózott.
-Föld hívja Mollyt!!!-mondtam miközben a szeme előtt integettem a kezemmel.-Mit néztél annyira?-remélem egy helyes srácot...
-Csak azt a srácot, aki az előbb elment-tudtam én hogy fiú van a dologban-Annyira hasonlított valakire, csak azt nem tudom, hogy kire-aztán nagyon elmerült a gondolataiban,már megint.
5 óra körül értünk haza.Anyáék már otthon voltak, és nyugtázták, hogy már megint sikerült megvennünk a plázát.
Felmentem kipakolni majd nagy nehezen de rendbe raktam az egész szobámat és a fürdőmet is.Imádom hogy saját fürdőm van.Már csak pár nap és megjönnek a csajok, annyira hiányoznak már!!!Gondolataimból a telefon csörgése zökkentett ki. Julie.Emlegetett szamár.
-Szia!!!-visított bele a telefonba.
-Hali!!!-visítottam én is-Mizujs otthon?
-Áh semmi, minden dög unalom.-mondta hatalmas unalommal a hangjában.-Csak el szerettem volna mondani, hogy van egy meglepetésünk, amiben mindannyian részt veszünk.
-Jujj, ne már!!!Mond már el!!!
-A-a! Az meglepetés-nah szép.Felhív azért,mert van egy meglepetésük de nem mondja el.
-Léciiii!!Lécci lécci lécciiiii-könyörögtem, bár tudtam hogy nem fogja el mondani, de egy próbát megér.
-Nem de majd 5 nap múlva találkozunk.Puszi szia!-és már le is tette.
-Szia-mondtam sértődötten.Mi a francért kell nekem egyáltanán meglepetés??Nincs semmi különleges, nem megyek férjhez, gyerekem se születik, se szülinap,se... A SZÜLINAPOM!!!!! A fenébe, most kezdhetek neki a csajbuli megszervezéséhez mire a csajok ideérnek.Ennyit a lazító fürdésről, istenem mennyi dolgom van, de majd Molly segít.
Mint az őrült rohantam a hugicám szobája felé( én vagyok az idősebb 10 percel)és megállás nélkül kopogtattam az ajtaján.
-Gyere be-amint kimondta már benn is voltam és egy levegő vételre elmondtam neki az egészet.
-Kérlek könyörgöm segíts, mert a csajok jönnek és elő kell készíteni egy csajbulit a szülinapom miatt mert...-de nem tudtam végig mondani mert leálított.
-Felhívott July, mi?-mondta röhögve-persze, hogy segítek , hiszen ismersz.Vásárlás szervezgetés csak is az én dolgom lehet,menj el lezuhanyozni és éjszaka mindent megbeszélünk.Okéé?
-Jó-visszasétáltam a szobába és csak azon tudtam gondolkodni.hogy hogy lehettem akkora egy hülye hogy a saját születésnapomat elfelejtem.De valamiért annyira furcs érzésem is volt.Egy olyan furcsa előérzet...nem tudom miért...

Vissza mentem Mollyhoz,és már javában folytak az előkészületek a listák meg minden,és épp a vendéglistát beszéltük meg mikor lányokhoz illően, a fiúkról kezdtünk el beszélni.
-Ma te is láttad a kávézóban azt a srácot, aki téged bámult???-na mi van???Valaki bámult és még csak nem is szólt nekem???Pedig jó esélyem lett volna egy kis flörtre...-tudod akire mondtam, hogy annyira ismerős...furcsa....
-De legalább helyes volt, ugye?
-Aha, amennyire láttam.

Az est további 3 órájában tervezgettünk szervezgettünk, hogy egy igazi jó csajbulink legyen.



Másnap indultunk megint a plázába, hogy az éjszaka felírtakat megszerezzük,ami összesen kb 3 oldal lett...Különváltunk,épp az egyik fülke előtt mentem el mikor hirtelen valaki befogta a számat, és berántott a fülkébe...

Komikat várom mert itt kezdődik igazán a töri, és tudni szeretném hogy teccik -e.

3 megjegyzés:

  1. Fügővég??? Áááá goni, de nekem majd elondod ugye? :D Siesssssss mielött elvisz Emm vagy egy másik "állat".

    VálaszTörlés
  2. Oh kössz Kace és nem, nem mondom el.És még mindig naon hálás vok azért a múltkori blogmentő akciódért.

    VálaszTörlés
  3. nagyon kíváncsi vagyok ki az :D
    nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés