2010. július 25., vasárnap

9.fejezet


Divatbemutató
Kellan szemszöge

Bementünk Julyval a szobáb engem lenyomott az ágyra, úgy hogy a lábaim lelóktak, és hanyadt feküdtem, July pedig fölém hajolt.

- Lgy jó fiú, és maradj itt.- mondta csábító hangon,adott egy puszit az orromra, majd besietett a gardrobba. Tüzes, és vörös.. Hmmm... meg kell szereznem ezt a csajt... Fél percel később July állt előttem egy eléggé testhez simuló, fekete bör, csőnadrágban, egy zöld rövid ujjúban, egy fekete bőrmellényben,és egy sárga converse tornacsukéban.
- Nos, mi a véleményed?- körbeforgott lassan, és pózolt. A fenekén inkább nem időztem sokáig, mert nem bírnám magam sokáig tűrtőztetni.
- Nagyon, nagyon szexy!
- Oh, igazán? Kíváncsi vagyok mit szólsz majd a fűrdőruhákhoz.- Megfordult, és be is ment egy újabb darabért.Fürdőruha? És nem is egy? Mi lesz még velem...Végignéztünk még pár hétköznapi ruhát, aztán jöttek a szoknyák, meg az ilyenek. Amikor miniszoknyába jött ki, akkor azt hittem lehidalok. Alig takart valamit és kilátszottak azok a formás lábai... Aztán ahogy haladtunk, egyre inkább lettek rövidebbek és feszesebbek a ruhák, nekem meg egyre rövidebb lett a türelmem, és egyre feszesebb az alsógatyám...

Épp egy pántnélküli, mellrésznél szürkés, alul pedig fekete, combközépig érő, egyberészes szoknyában, amikor elpattant a cérna. Odamentem hozzá átöleltem derekát, szorosan magamhoz húztam és megcsókoltam. Majd amikor elhúzódtam ellég értetlen képet vágott.
- Bocsi én csak...- magyrázkodtam, de nem tudtam befejezni, mert megcsókolt. Vad, követelőző csók volt, kívül belül tüzes a csaj. Grrrr...ezt tetszik....

Tudom hogy ez rövidd lett, de valószínűleg ma még lesz friss.De azért a komikat várom.Nem sokat kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése