2010. augusztus 13., péntek

11.fejezet (2. rész)





Nagyon várom a komikat, amikből csak néha kapok egyet- egyet. De remélem egyszer majd lesz több is. :( Jó olvasást!

Szőkén is áll a banda

- Jajj ne csináld csak hülyülünk!- mondták röhögve a fiúk és adtak egy csontropogtató ölelést.

- Délután próbálunk egyet, neked jó?- kérdeztem Nikkitől.

- Persze, de akkor be kéne rendeznünk a próba termet, meg ilyesmi, mert vagy már 1000 éve nem próbáltunk itt. És már hiányoznak a kicsikéim.- Mondta egy szinpadias sóhaj kíséretében. Tényleg nagyon régen zenéltünk már, és közülünk Nikk tud a legjobban gitározni, és szeret is gitározni.- de kár hogy a keverőpultot csak otthon tudjuk használni.

- Nem hozhatunk el mindent, és ha majd hazamegyünk akkor majd használjuk.- Imádunk mixelni a csajokkal, és nyáron az ilyen bikinis képek mindig nagyot aratnak...

- Na jó, mielőtt megint úgy kezdenétek beszélni mint a csajok a filmekben közbeszólok. Játszatok saját dalokat is? - hadarta el Jackson.

- Aha, játszunk sajátokat is. De nektek nem mutatjuk meg.- mondtam és gyerekes vagy nem, kidugtam a nyelvemet.

- De miért?- kérdezték meglepetten Taylorral.

- Mert megrontjátok az én érzékeny kis lelkemet- kiskutyaszemeket meresztettem és a szímet fogtam.

- Oh, Ashley, szerintem te csináltál már durvább dolgokat is.- jött be Molly a szobába és ledobta magát mellénk az ágyra.

- Igen ám!- Nikki- emlékszel a strandra, ahol egyszerre két sráccal flörtöltél és egymásnak mentek? Vagy amikor koriztunk, és észrevetted hogy követ minket egy csapat srác te meg gyorsan elfordultál és ahogy utánad akartak menni, mi gyorsan kiraktuk a kezünket ők meg a földre estek?

- Vagy amikor ott voltunk a plázába és...- kezdte Molly

- Igen, meg a mellette lévő boltban...- és itt kezdtünk egymás szavába vágni.

- Ja, és a szőke srác!

- Nem a barna!

- És a parkolós eset?

- Jajj, istenem! Taylor nézd! Letört a körmöm! Gyere menjünk el pedikűröshöz!!

- Úristen, igazad van! Menjünk de utána menjünk egyet shoppingolni, ollyan cuki- muki rózsaszí rucikat hoztak! Jajj és képzeld, új hello kittys áruk érkeztek- kezdtek el a fiúk " csacsogni" miközben a körmüket nézegették, és eljátszották a nagy halált, mi meg csak röhögtünk rajtuk.

- Igazatok van- mondtam- gyertek, menjünk el vásárolni, és majd mi megcsináljuk a körmötöket- és már mentünk is a fiúk felé, aki olyan ijedten néztek ránk, hogy azért már díjat lehetne adni.

- Nyugi csak hülyültünk!- kezdtünk el röhögni, de aztán ezembe jutott hogy Ali sehol sincs, és ezt szóvá is tettem.

- Nem tudjátok hol van Ali? Mert már csak neki nem szóltam.

- Elment fodrászhoz, nem tudom minek hiszem így is a haja!- Jackson. Ki néztem az ablakon és úgy láttam egy halom levelünk érkezett.

- Kimegyek, megnézem a postát.

- Menj csak!

Lementem dudorászva, jó kedvem volt. Mert hát a fiúk nincsenek itt régóta mégis olyan jó velük dumálni, ráadásul olyanok mint a nagyra nőtt óvodások. Már nyitni akartam az ajtót, amikor valaki kintről kinyitotta az ajtót. Úgy látszik ez a meglepetések napja. Mert hogy már megint köpni- nyelni nem tudtam. Alison nézett rám, és a szemében csak kíváncsiságot láttam. Hát akkor az enyémben mit lehetett látni?!

- Úristen!!! Te szőke vagy!!! -Visítottam- Tök jól áll! Miért nem szóltál?!- kérdeztem már valamivel halkabban.

- Háát, nem tudtam mit szólnátok, de örülök hogy tetszik- mosolygott megkönnyebbülten.

-És most jössz és megmutatjuk a többieknek!


/ Pár órával később/

Mindenkinek nagyon tetszett Ali haja, beszélgettünk még egy kicsit, aztán elkezdtük berendezni a próbatermünket, a fiúk csak néztek, hogy mennyi cuccunk van. nem sok mindenben tudtak segíteni, de a zongorát legalább levitték a nappaliba. A fiúk ragaszkodtak hozzá hogy megnézhessék ahogy próbálunk, nekem valamiért olyan furcsa hogy ennyire érdekli őket a banda... De mindegy. Gyorsan átöltöztünk, mert hát nem próbálhatunk melegítőben.


Aztán beálltunk és elkezdtünk játszani. Nikki és Alison gitároztak, July pedig dobolt, én énekeltem és ha kellett akkor bármelyikünk be tudott ugrani a szintihez, vagy éppen a zongorához. Mindenfélét játszottunk és mindenfélére táncoltunk. A fiúknak nagyon bejött a dolog, mert amikor a csípőnket tekertük, vagy egymáshoz simulva táncoltunk, vagy hoyg még rátegyünk egy lapáttal, elkezdtük feljebb húzni a felsőnket, akkor a szemeik kocsányon lógtak. Nekünk az teljesen mindegy volt hogy milyen dalt játszunk, hogy az eredeti dalt, férfi vagy nő játsza. Játszottunk régebbi dalokat is, de ebből leginkább Bon Jovi-tól az It's my life maradt meg. Valahogy teljesen tükrözi a mostani érzéseimet.

It's my life

This ain't a song for the broken hearted
A silent prayer for faith departed
And I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice when I shout it out loud

It's my life
It's now or never
But I ain't going to live forever
I just want to live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frank, he said "I did it my way"
I just want to live while I'm alive
It's my life

This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never back down
Tomorrow's getting harder make no mistakes
Luck, it ain't enough, you gotta make your own breaks

It's my life
It's now or never
I ain't going to live forever
I just want to live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frank, he said "I did it my way"
I just want to live while I'm alive
It's my life

Better stand tall when it's calling you out Don't bend, don't break
baby, don't back down

It's my life
It's now or never
'Cause I ain't going to live forever
I just want to live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frank, he said "I did it my way"
I just want to live while I'm alive
It's my life
It's now or never
I ain't going to live forever
I just want to live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frank, he said "I did it my way"
I just want to live while I'm alive
It's my life

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett... Hű nagyon meglepett h Alison szőke lett XD Nem is számítottam erre a fordulatra, nagyon váratlan volt :D Nagyon tetszett az egész... Furcsa volt h ezt a számot választotad de bejött nagyon az egész feji. :D
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Nagyon jó lett imádom
    mikor lesz megint friss?? :D
    Puszy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szomorú vagyok mert rövid lett. :(
    De azért nagyon teccet.
    Nem semmi,hogy Alison befestette szőkére a haját!
    Hiányoltam Ebben a részben Robot. :(
    Sies a folytatással mert már alig várom.....
    Pussy:Renesme =)

    VálaszTörlés
  4. Szijjaa!! Nagyon jó lett. Ahogy a fiúk ott hülyülte... XD Nagyon várom a kövit és siess vele. És nagyon nagyon kösszii hogy kiraktad a blogomat. Meg azt hogy az olvasóm vagy.
    Pusszy: Kris
    Ui.: Állat a blog!:D

    VálaszTörlés
  5. Jajj csajok nagyon boldoggá tettetek!! Nem is tudjátok mennyire örüök neki hogy írtok! Kris, neked pedig szívesen. Megpróbálok sietni a fejivel, és ha minden jólmegy akk ma még lesz friss.
    Köszi hogy olvassátok mindkét blogomat

    Pusszy: Ash

    VálaszTörlés